Wij zijn de
scherpslijpers
van kwaliteit

Neem contact op

Simpel makers

Bekijk onze Applicatie experts / Integratie specialisten / Voetbalkenners / Sit-down comedians / Fijnproevers / Filmfanaten / Globetrotters / Zen specialisten… en lees hoe zij persoonlijk het complexe simpel maken.

  • Abdirizak Duale

    “Mijn missie als UX designer is niet per se om de complexiteit van een proces te verminderen, maar om het gevoel te verminderen dat iets ingewikkeld is. Deze twee doelen kunnen elkaar overlappen, maar ze zijn niet hetzelfde.”

  • Adriaan

    Projecten als een puzzel zien, waar je zo snel mogelijk de juiste oplossing voor wilt bedenken; dat is voor mij het complexe simpel maken. Juist de moeilijkste levels uitspelen, ook tijdens een project in mijn werk, geeft mij enorm veel energie!

  • Axel Trip

    “Om het complexe simpel te maken start ik met een versimpelde versie van de complexe werkelijkheid. Zodra deze versimpelde versie door iedereen begrepen wordt, voeg ik waar nodig in stappen de complexiteit weer toe om het voor alle partijen behapbaar te houden.”

  • Bas van der Horst

    “Bij complexe zaken is mijn eerste stap altijd om het échte doel te begrijpen. Wat wil je bereiken en waarom? Wanneer je dat weet wordt het eenvoudiger om prioriteiten te stellen en daar vervolgens de juiste oplossing bij te bedenken.”

  • Brenda Boot

    Start met de gebruikerservaring en werk dan richting de techniek, niet andersom.

  • Bryan Koevoets

    “De stap om te innoveren in een IT landschap kan groot zijn. Om het complexe simpel en begrijpelijk te houden is een goede communicatie de sleutel. Door eerst goed door te vragen wordt het complexe een stuk simpeler en kun je sneller een passende oplossing vinden, waarvan de klant jarenlang plezier heeft.”

  • Chris Coppoolse

    “Van complex naar simpel? Wat mij helpt; maak het klein, communiceer zonder moeilijke IT praat en blijf vooral jezelf de vraag stellen:​ waarom doen of willen ze het op deze manier? Het werkt, ​probeer maar!​”

  • Daniël Jansen

    “Dankzij Mendix kan ik i.p.v. complex programmeren eenvoudig visueel modelleren. Door flows op te delen in subflows kan ik met maar enkele simpele stappen iets complex bouwen.”

  • Dave Lina

    Ik sla me een weg door de details naar de kern van het probleem en dan gaan we écht beginnen!

  • Dennis Homberg

    “Als ik een complex probleem wil kunnen verklaren maak ik gebruik van reverse engineering. Door de juiste vragen te stellen en alle mogelijke routes van een eindgebruiker in omgekeerde richting te bewandelen kan ik vaak direct een oorzaak aanwijzen.”

  • Edwin

    Om het complexe simpel te maken ontwar ik graag eerst de delen die ingewikkeld of onoverzichtelijk lijken, door de situatie op te helderen gaat de complexiteit van het geheel omlaag.

  • Huib Nieuwenhuijsen

    “Complexe vraagstukken zijn vaak simpel te maken door ze op te knippen in kleinere overzichtelijke uitdagingen. Deze meer behapbare stukjes kunnen één voor één worden uitgewerkt, waardoor de grote oplossing in zicht komt.”

  • Jeroen van den Berg

    Door na te denken over alle mogelijke scenario’s kunnen we mogelijke uitdagingen in de toekomst altijd twee zetten voor zijn. Ik zorg voor een goede basis en structuur zodat er alleen maar simpele keuzes over blijven.

  • John Cornegge

    “Een hoop vraagstukken zijn onderdeel van een hoger gelegen proces waarbij de Business een bepaald resultaat verwacht. Het helpt mij om dit proces in grote lijnen uit te tekenen waardoor het in één opslag duidelijk is hoe elk onderdeel van invloed is op de keten.”

  • Josine Vos

    “Om een complex iets voor iedereen simpel te maken, is duidelijke en begrijpelijke communicatie superbelangrijk. Ik pas dit dagelijks toe, in alles wat ik doe.”

  • Jurgen Klaassen

    “Het leven is zoveel gemakkelijker als je low code gebruikt. Daarom ontwikkel ik graag op het Mendix-platform.”

  • Lilith Thalis

    Ik maak het complexe simpel door te reflecteren voor, tijdens en na het oplossen van een probleem en mezelf afvragen of het nog makkelijker en simpeler kan.

  • Lisette

    Voor mij wordt het complexe simpel door eerst het grote plaatje te zien. Vanuit daar is duidelijk wat de belangrijke punten zijn, om die vervolgens stap voor stap uit te werken.

  • Luuk van der Hoek

    Met behulp van Boomi lukt het ons om de applicaties van complexe it-landschappen op simpele wijze met elkaar te verbinden, zodat alles naadloos op elkaar aansluit.

  • Marcel

    Met Mendix, mijn enthousiasme, teamwork en vanuit mijn hart maak ik het simpel en helder!

  • Marion Schoonenberg

    Als Officemanager heb ik een hele brede administratieve facilitaire functie, maar het begint bij een “warm welkom” voor zowel de collega’s als onze klanten. Iedereen moet zich welkom voelen, zo simpel is het!

  • Marloes van der Weide

    “Simpel is niet altijd gemakkelijk. Door vragen te stellen en te luisteren probeer ik problemen te doorgronden en krachten boven tafel te krijgen. Zo ontstaan er inzichten en ruimte voor groei en vooruitgang!”

  • Martijn Booij

    “Met Mendix wordt programmeren simpel, maar het blijft de uitdaging om simpel te programmeren. Ik probeer complexe vraagstukken op te delen in steeds minder complexe deeltjes. Ik begin met het bouwen zonder de ruis van onduidelijkheden. Op basis van een simpel doch effectief tastbaar resultaat kan verder gebouwd worden!”

  • Maud van den Boomen

    “Om de klantvraag volledig te doorgronden stel ik vragen en heb een nieuwsgierige blik. Vervolgens teken ik het proces uit en hak het in hapklare brokken, altijd met de business en verschillende invalshoeken in het achterhoofd.”

  • Michella Fijneman

    “In mijn functie heb ik te maken met diverse taken. Het overzicht bewaar ik door het geheel op te delen, als een grote pizza, opgedeeld in slices met telkens een andere topping. Los eenvoudig maar als geheel een afwisselende pizza!”

  • Minke van Dooremalen

    “Marketing an sich is uitgebreid en kent vele specialisaties. Wat mij helpt zijn alle taken opdelen in stukjes. Als je daarna alles als een puzzel weer samenvoegt heb je dit veelomvattend strategisch vakgebied in kaart en kun je bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen!”

  • Nathalie van der Veen

    Door een probleem op te splitsen in kleine stukjes, kan ik georganiseerd te werk gaan en zo alles op het goede spoor houden.

  • Nienke Vonk

    “Ik weet als geen ander wat de kracht is van een goede eerste indruk. Ik heb dan ook een onwijze drive en ga telkens opnieuw vol enthousiasme de uitdaging aan om het complexe voor jou simpel te maken.”

  • Patrick

    Mijn ambitie is het realiseren van innovatieve bedrijfsapplicaties waar we onze klanten écht verder mee helpen. Met ons team van gedreven professionals boksen wij het oplossen van complexe vraagstukken dagelijks weer voor elkaar.

  • Pim van der Noll

    “Domeinen van applicaties, systeemlandschappen en processen kun je soms moeilijk begrijpen. M.b.v. (door)vragen aan de experts van die domeinen begrijp ik hoe zaken samenhangen. De losse onderdelen zijn vervolgens opzichzelfstaand en simpel.”

  • Remco Tuerlings

    “Versimpelen van complexe wensen van de klant begint voor mij altijd bij het opstellen van duidelijke User Journeys. Door deze paden uit te werken stellen we de kern doelen & bijzaken vast en kunnen we elementen die ruis veroorzaken aanpakken.“

  • Remco van der Gaag

    “Ik hak het complexe graag in kleine stukjes om het simpel te maken!”

  • Rob Stricker

    “Om het complexe simpel te maken probeer ik eerst in kaart te brengen welke processen er zijn en hoe dit op een efficiënte manier geautomatiseerd kan worden, met gebruik van bestaande technieken zodat het wiel niet opnieuw uit gevonden hoeft te worden.”

  • Robbert Wellen

    “Een oplossing vinden is simpeler als je eerst duidelijk de vraag achter de vraag achterhaalt. Measure twice, cut once!”

  • Ronald Beer

    “Complexiteit ontstaat vaak door gebrek aan kennis, als je je verdiept blijkt het vaak simpeler te kunnen. Als ik tegen iets aan loop wat ik als complex ervaar stel ik veel vragen en probeer ik het ook altijd vanuit een andere invalshoek te bekijken, hierdoor vergroot ik mijn kennis.”

  • Ronald van Viegen

    “Mijn streven is alles zo simpel mogelijk te houden waar het kan, tenzij er een goede reden is om af te wijken. Simpelheid, op de juiste manier toegepast, wordt uiteindelijke elegantie.”

  • Ruben van der Leer

    Samen nemen we je processen onder de loep

  • Sjaak Overgaauw

    “Veel IT-landschappen systemen zijn onnodig complex door gebruik van verouderde technologieën. Ik hou mij dagelijks bezig met het ontwerpen van oplossingen waar de business wel blij van wordt en waarbij IT het verschil kan maken. Het levert je flexibiliteit, een beter functionerend bedrijf en groeimogelijkheden op voor het bedrijf.”

  • Soman Mishra

    Ik breek de complexe oplossingen in eenvoudige, behapbare stappen en gebruik daarvoor visuals zoals diagrammen en grafieken. Het helpt veel om complexe informatie te vereenvoudigen.

  • Stef Adriaansen

    Je kan iets complex enkel simpel maken als je het vraagstuk begrijpt, dat kan alleen door echt samen te werken. Daarom stroop ik mijn mouwen op en ga aan het sleutelen!

  • Sven Ernest

    “Complexe uitdagingen vragen om simpele processen! Ik maak complexiteit simpel door allereerst een resultaat te definiëren en daarbij kaders te bepalen. Juist door het resultaat voor mijzelf zichtbaar te maken, wordt de reis er naar toe duidelijk en eenvoudiger”

  • Yvo Lanting

    “Complexe vraagstukken probeer ik van verschillende kanten te belichten. Daarmee krijg je beter zicht op de doelstellingen, kun je de prioriteiten beter bepalen en samen richting oplossingen werken.”