Bekijk onze klantcases

Neem contact op

Het complexe simpel maken

Wij houden van simpel. Simpel is het tegenovergestelde van ingewikkeld. Als je een probleem wilt oplossen, geloven wij dat een simpele oplossing altijd beter is dan een ingewikkelde. Maar vergis je niet, simpel is vaak heel erg moeilijk.

We begrijpen als geen ander dat het voor bedrijven een uitdaging is om voorop te blijven in deze digitale tijd. Wie simpel wil werken, begint met wat er al is en daar helpen wij bij en vertalen we complexe vraagstukken naar voor de gebruiker simpel te gebruiken IT-oplossingen.

Secrid klantcase

Secrid

Secrid ontwerpt en verkoopt innovatieve wallets over de hele wereld. Daarbij werkt het bedrijf samen met meer dan vijftig toeleveranciers. Om die complete keten efficiënter, sneller en goedkoper te laten samenwerken, bouwde Appronto een compleet nieuw supplier portal met low-code technologie van Mendix en integreerde de systemen met Dell Boomi.

Autohopper klantcase

Autohopper

De gebruikerstevredenheid bij Autohopper steeg naar een 8,5 nadat we de app voor de franchisenemers hadden verbeterd! Ook benieuwd hoe je je businessprocessen kan stroomlijnen, forse besparingen kunt doen en tegelijk je klanten optimaal kunt bedienen?

Klantcase Tony's Chocolonely

Tony’s Chocolonely

Het Nederlandse Tony’s Chocolonely heeft een missie: de chocolade-industrie vrij maken van slaven- en kinderarbeid. Het bedrijf werkt samen met duizenden cacaoboeren en tientallen toeleveranciers. Om die keten efficiënter, sneller en goedkoper te laten samenwerken, zorgde Appronto er met Boomi voor dat de vele softwaresystemen van het bedrijf geïntegreerd werden.

Klantcase Pokket

Pokket

Pokket is een online tool die financieel adviseurs binnen enkele minuten inzicht geeft in hypotheekmogelijkheden en de bijbehorende risico’s. De applicatie biedt naast snel inzicht ook rapportages die direct toonbaar zijn aan klanten. Adviesgesprekken kunnen hierdoor met 75 procent worden verkort en adviseurs halen 10 procent meer omzet binnen omdat ze meer persoonlijke aandacht aan klanten kunnen geven.

Collin Crowdfund (canva)

Collin Crowdfund

Collin Crowdfund koppelt duizenden ondernemers en investeerders aan elkaar op zijn investeringsplatform. In minder dan zeven maanden bouwde Appronto deze ‘mini-bank’ met low-code technologie van Mendix.

Klantcase NHG

Nationale Hypotheek Garantie

NHG biedt de Nationale Hypotheek Garantie aan, een restschuldverzekering voor consumenten en een borgstelling voor geldverstrekkers. Omdat de maatschappij en daarom ook de hypotheekmarkt sterk is veranderd, zocht NHG een manier om nieuwe diensten te kunnen aanbieden en de keten slimmer en sneller te laten samenwerken. Appronto leidde deze omvangrijke verbouwing, terwijl de winkel open bleef.

Klantcase Legal Studio KLEA

Legal Studio

Het KLEA-platform van Legal Studio zorgt voor een kostenbesparing van maar liefst 40 procent bij juridische afdelingen van grote bedrijven. Ook zijn juristen veel minder tijd kwijt aan repetitieve handelingen. Appronto bouwde dit platform met het low-code platform Mendix. Lees hoe je complexe materie heel simpel en eenvoudig kunt maken.

Klantcase MainPlus

MainPlus

MainPlus ontwikkelt een nieuw schadeplatform met Appronto. Hiermee verloopt de afhandeling van schades aanzienlijk sneller en zijn zowel verzekeraar als verzekerde beter af. De oplossing ontsluit de ICT-systemen van de betrokken partijen en brengt alle relevante gegevens samen in één centrale omgeving. Na de schademelding van een verzekerde wordt alle informatie gelijk inzichtelijk voor zowel verzekeraars, herstelpartners als MainPlus.

Urban Arrow - Klantcase

Urban Arrow

Met de nieuwe Europese dealerportal slaagt fietsmerk Urban Arrow erin om de communicatie met dealers te optimaliseren. De dealers hebben direct inzicht in alle productinformatie en levertijden, kunnen bijbehorende accessoires bestellen en zien in één overzicht alle afgehandelde en openstaande orders.