Medewerkers-app 2GetR

Neem contact op

Beter communiceren met medewerkers op afstand of op de werkvloer? Gebruik de intuïtieve medewerkersapp 2GetR!

Voor de coronapandemie bleven medewerkers betrokken bij de gebeurtenissen in een bedrijf door een babbeltje te maken bij het koffieapparaat of met een collega op de werkvloer. Inmiddels is dit totaal veranderd. Werken op afstand werd in korte tijd de norm en op de hoogte blijven van wat er op het werk gebeurt werd dus een stuk lastiger. Voor veel bedrijven roept dit nieuwe uitdagingen op: hoe blijf je in contact met je medewerkers op afstand en zorg je voor goede onderlinge communicatie en afstemming?

Daar komt nog bij dat er ook medewerkers zijn die sowieso zelden te vinden zijn in een kantooromgeving. Zij lopen bijvoorbeeld door magazijnen, werken op fabrieksvloeren of voeren inspecties uit. Zij zijn bijna altijd ‘op afstand’ en dat zal zo blijven ook na de pandemie. De 2GetR-app van Appronto lost deze uitdagingen op.

Demo aanvragen
Medewerkers-app 2GetR

Over de 2GetR-app

De 2GetR-app is een medewerkers-app, die werknemers in staat stelt om gepersonaliseerde, relevante informatie van hun organisatie te ontvangen, op elk gewenst tijdstip, waar ze ook zijn. Ze kunnen dit doen door simpelweg de app te openen om te kijken of er nieuws is of via pushmeldingen. Zo blijven ze altijd op de hoogte van wat er speelt. Bovendien ontstaat er zo één centrale informatiebron voor alle bedrijfsinfo waardoor het aantal berichten op andere communicatiekanalen drastisch naar beneden kan.

“Met de 2GetR-app geef je medewerkers één centrale plaats waar ze op een moderne en gebruiksvriendelijke manier kunnen communiceren met hun werkgever of ze nu op kantoor zijn of niet. Ze kunnen hun HR-gerelateerde zaken inzien en regelen, communiceren met collega’s, actief bezig zijn met veiligheid én op de hoogte worden gehouden van relevant nieuws in de organisatie. Daarmee wordt de betrokkenheid vergroot en tijdrovende processen gestroomlijnd. Een win-win voor alle betrokken partijen.”

Bas van der Horst
Managing Director
Fotografie kantoor Appronto

Effectieve mobiele communicatie met je team

  • Eén centrale informatiebron voor alle bedrijfsinfo
  • Direct informatie delen met al je medewerkers, op kantoor, thuis, werkvloer of externe locatie
  • Relevante en gesegmenteerde bedrijfsinformatie delen, bijvoorbeeld gericht op regio of afdeling
  • Mogelijkheid om op berichten en video’s te reageren, “liken” en delen op social media
  • Push-notificaties en polls
  • Snelle en veilige interactie met je collega’s d.m.v. chat- en berichtenfunctie
  • Overzicht evenementen
  • Inzicht welke content de meeste interactie oplevert

Diverse geïntegreerde HR-gerelateerde functionaliteiten

  • Werkroosteroverzicht
  • Verlof of verzuim aanvragen, goedkeuren/afkeuren, inzicht in beschikbare vakantiedagen
  • Tijds- en urenregistratie
  • Overwerkinzicht
  • Loonstrook inzien
  • Jaaroverzicht inzien
  • Ziekmelding doorgeven
  • Onboarding traject
  • Contactinformatie van je collega’s en verjaardagen
  • Toegang tot je favoriete apps

Maak van veiligheid, gezondheid, milieu en kwaliteit een prioriteit

  • Direct veiligheidsincidenten melden
  • Informeren van calamiteit dankzij push-notificatie
  • Inzicht in de laatste versies van veiligheidsprotocollen en checklists

In deze video ontdek je hoe je met de 2GetR-app

  • Snel eenvoudig communiceert met medewerkers op de werkvloer;
  • D.m.v. push-notificaties alle medewerkers direct informeert over belangrijke gebeurtenissen;
  • Incidenten en veiligheidsissues direct kunt melden via de app.

Maak nu het verschil voor je organisatie én je medewerkers

Vraag een gratis demo aan

Demo aanvragen

Deze bedrijven gebruiken de 2GetR-app

SPIE

Aangezien het belangrijk is om het team betrokken te houden bij alle ontwikkelingen binnen het bedrijf, heeft SPIE gekozen voor de gebruiksvriendelijke medewerkersapp van Appronto. De nieuwe app bevat alle benodigde informatie, is gericht op interactie en maakt de communicatie leuker. Daarnaast is het een centraal communicatie- en ontmoetingspunt voor alle medewerkers, ongeacht of ze op kantoor of buiten werken.

VDL Nedcar

Voor de bekende Nederlandse autoproducent VDL heeft Appronto een complete softwarefabriek gebouwd. We hebben het bestaande applicatielandschap geoptimaliseerd en uitgebreid met een divers spectrum aan nieuwe applicaties, waaronder met een medewerkersapp!

Ook interesse in de 2GetR-app?

Neem dan direct contact op met de professionals van Appronto.

Aartsen Groente & Fruit

De 2GetR-app die we voor Aartsen ontwikkelden integreerden we met hun belcentrale en CRM systeem. Daarnaast bouwden we een module voor medewerkers om HR functionaliteiten zoals het aanvragen van verlof en het inzichtelijk maken van urensaldo.

Je kennis over medewerkers apps nog verder vergroten? Check deze blogs & whitepapers!

3 Manieren om betrokkenheid te creëren bij medewerkers op afstand

Voor de corona pandemie bleven medewerkers betrokken bij de gebeurtenissen in een bedrijf door een babbeltje te maken bij het koffieapparaat of met een collega op de werkvloer. In de afgelopen anderhalf jaar is dit totaal veranderd. Werken op afstand werd in korte tijd de norm en op de hoogte blijven van wat er op het werk gebeurt, werd dus een stuk lastiger. Voor veel bedrijven roept dit nieuwe uitdagingen op: hoe blijf je in contact met je medewerkers op afstand en zorg je voor goede onderlinge communicatie en afstemming?

Vijf redenen om een medewerkers-app te implementeren

Na een corona-jaar waarin veel mensen hebben ontdekt hoe het is om vanuit huis te werken, willen steeds meer medewerkers dat dat zo blijft. Ook in Nederland is deze trend gaande. Het Centraal Planbureau (CPB) deed onlangs nog een peiling waaruit bleek dat de meeste Nederlanders ook in de toekomst minimaal één dag in de week thuis willen blijven werken. Hoe zorg je dat thuiswerkers toch alle belangrijke bedrijfsinformatie meekrijgen, of ze nu op kantoor zijn of niet?

Fotografie kantoor Appronto

10 goede redenen om te kiezen voor een medewerkers-app

Bij Appronto zijn we er ervan overtuigd dat goede communicatie met medewerkers een grote bijdrage levert aan het langetermijnsucces van een bedrijf. In deze whitepaper geven we je nóg 10 goede redenen om voor een medewerkers-app te kiezen en hopen we je verder te inspireren bij je keuze.

Overtuigd dat de 2GetR-app ook voor jouw bedrijf een uitstekende oplossing is?

Neem dan direct contact op met de professionals van Appronto.

Maak een afspraak

Standaard template

De 2GetR-app is een Mendix template. Dit is een basis set-up voor jouw medewerkers applicatie, een standaard stramien die we direct als startpunt gebruiken. De template bevat onderstaande functionaliteiten:

Maatwerk mogelijkheden

Ben je op zoek naar specifieke onderdelen in je medewerkersapp dan kunnen we deze voor je uitbreiden met o.a. onderstaande functionaliteiten. Maar de mogelijkheden zijn oneindig, heeft je organisatie een andere wens dan bespreek dit gerust met ons!

Professional bevat:

  • Eenvoudig te gebruiken CMS
  • Mogelijkheden om content, afbeeldingen en video’s toe te voegen
  • Versturen en ontvangen van gepersonaliseerde berichten
  • Push-notificaties en polls
  • Deep linking en berichten delen op sociale media
  • In de app kunnen we functionaliteit toevoegen zoals;
    • Contacten en locaties,
    • Informatie over je activiteiten,
    • Evenementenoverzichten,
    • Toegang tot je favoriete apps,
    • Incident reporting,
    • Protocoloverzichten (SEHQ)
    • Checklists (SEHQ).
  • Native mobile op Android en IoS
  • Veilige login middels biometrische identificatie
  • Engagement-dashboard en feedback

Enterprise is uit te breiden met o.a:

  • Toegang tot salarisstroken, declaraties
  • Tijdsregistratie, verlofaanvraag, overuren en meer
  • Onboarding functionaliteiten zoals gepersonaliseerde content voor nieuwe medewerkers of introductievideo’s van de afdeling
  • Inzicht in de planning, verzoek tot wijziging
  • Kamers boeken, bezoekersregistratie, een pool voor het reserveren van een auto/fiets
  • Organisatiedoelen en bedrijfswaarden, interne vacatures, certificeringen
  • Prikbord, chat, ideeënbox, meertalige communicatie-uitingen

Wanneer we de medewerkers-app bij jouw organisatie inrichten, zorgen we dat hij goed aansluit op je business en behoeften. Daarvoor verzorgen we onder andere de integratie met Active Directory, een eigen huisstijl (logo, kleuren, fonts), een solide en gestroomlijnde integratiestructuur, splash screen en app-icoon, een QR-code voor de installatie. Staat de functionaliteit waar je naar op zoek bent niet bij het Enterprise overzicht? Geen probleem! Neem gerust contact op voor een demo of advies op maat.