Benut de
potentie van
je Mendix
applicaties

Certified Support Partner voor Mendix beheer in de volle breedte

Appronto is benoemd tot Certified Support Partner. Deze status is door Mendix aan ons toegekend omdat wij beschikken over de juiste mensen, kennis, tools en processen om ook het beheer van Mendix-applicaties op het hoogste niveau uit te voeren. Uit deze benoeming blijkt dat klanten van Appronto 24/7 kunnen terugvallen op een gecertificeerde support- en beheerafdeling. Voor onze klanten geven we invulling aan alle soorten support, te weten:

  • Incident
    Meld in het handige serviceportaal je incident en onze servicedesk handelt het incident af volgens de Service Level Agreement afspraken. Je ontvangt altijd voortgangsrapportages.
  • Capaciteit
    We meten de performance van je applicaties en adviseren over reken- en opslagcapaciteiten en waar je applicatie beter kan functioneren.
  • Continuïteit
    Voorkom calamiteiten door fraudepreventie, beveiliging, preventief optimaliseren van databases en versie beheer van Mendix.
  • Adaptief
    We zorgen dat je applicatie afgestemd blijft op externe ontwikkelingen o.a. door wetswijzigingen. Je applicatie groeit mee met gewijzigde behoeften.
  • Beschikbaarheid
    We zorgen dat je applicatie beschikbaar is, de vereiste performance gehaald wordt en de servicedesk bereikbaar is.
  • Perfectioneren
    Continue verbetering van de kwaliteit van de applicatie zoals gebruiksvriendelijkheid, onderhoudbaarheid en documentatie.

Wij gaan verder

Met de Applicatie Audit brengen we objectief de status van je applicatie in kaart. Daarmee kun je een weloverwogen besluit nemen over de toekomstvastheid van de applicatie en de borging daarvan. We maken een diepgaande analyse van de applicatie architectuur, de score van jullie applicatie volgens de ISO25010 norm, de applicatie wordt getoetst op basis van de Mendix Best Practices én de dataveiligheid wordt in kaart gebracht. De resultaten worden in een overzichtelijke rapportage samengevat. Ook blijven de resultaten van de ISO25010 test en Mendix Best Practices analyse 12 maanden online beschikbaar om alle verbeteradviezen op te volgen.

Krijg een helder overzicht

Ontdek aan welke onderdelen van de applicatie en de organisatie gewerkt moet worden t.b.v. verbeteringen aan de beveiliging, beheersbaarheid, onderhoudbaarheid, performance, team, processen en vele andere zaken.

Vraag een gratis scan aan

Applicatie Monitor

Om continuïteit te bieden voor je organisatie is het belangrijk dat alle Mendix-applicaties goed (blijven) werken en niet stil komen te liggen. Je streeft uiteraard naar een zo’n optimaal mogelijke gebruikerservaring en dat bereik je o.a. dankzij een betrouwbare applicatie die optimaal beschikbaar is. Om organisaties hierbij te helpen heeft Appronto de Applicatie Monitor ontwikkeld.

De Applicatie Monitor heeft tot doel om de beschikbaarheid van Mendix applicaties te vergroten en inzichten te verschaffen die helpen om oplostijden te verkorten. De applicatie monitor is de basis voor de Mendix beheerdiensten die wij leveren.

Welke onderdelen bevat de Applicatie Monitor?

  • SSL-Certificaten Monitor
  • Release Monitor
  • User Monitor
  • Gebruiksanalyse gebaseerd op Google Analytics
  • Onafhankelijke up/down check
  • Database up/down check
  • Infrastructuurcheck
  • Ketentest
  • Auto restart
  • Mendix log analyse
  • Dynamische escalatie

Platformbeheer

Platformbeheer richt zich op het in stand houden van de infrastructuur waarop je Mendix applicaties werken. Als je gebruik maakt van de Mendix cloud omgeving, dan is dit onderdeel van het platform support die bij je Mendix omgeving wordt geleverd. Als je Mendix omgeving bij je eigen organisatie of bij een eigen hosting partij is ondergebracht dan dragen zij de verantwoordelijkheid hiervoor. In alle gevallen kan onze Mendix Beheer Service zorg dragen voor de communicatie zodat jullie één aanspraakpunt hebben die jullie volledig ontzorgt.

Bas van der Horst
Managing Director Appronto

Gebruiken jullie Mendix en zijn jullie geïnteresseerd om gebruik te maken van onze beheer service?

Maak een afspraak

De 6 voordelen van Mendix Beheer Services

  • Beheer door specialisten met jarenlange ervaring in ontwikkeling en beheer van Mendix applicaties
  • Altijd een professionele Service level Agreement (SLA) werkwijze en kennisborging
  • Goede bereikbaarheid en hoge betrokkenheid van onze servicedesk
  • Service op maat van incidentbeheer (24/7) en periodiek preventief onderhoud
  • Periodieke rapportage over SLA’s en regulier overleg over de status
  • Snelle en flexibele realisatie van nieuwe wensen binnen het overeengekomen budget